martes, 2 de septiembre de 2008

OBRADOIROS DE COCIÑA ROMANA NO VICVS ROMANORVM

Vigo recreia no VICVS ROMANORVM 2008, a sua primeira festa romana, organizada pelo CCA VIGOVELLO 31/07/2008.

Na CCA organiza entre os días 1 ao 7 de setembro de 2008 a primeira festa romana de Vigo, baixo a denominación de VICVS ROMANORVM MMVIII. Desenvolveránse numerosa actividades durante estas datas: conferencias, exposicións, obradoiros de espadas (gladius), cascos, escudos (scutum) para nenos, desfiles, recreación da vida romana nun "castra", desfile de lexionarios, zona de xogos (ludus) romanos, semana gastronómica de tapas de inspiración romana, obradoiros de cociña a cargo do grupo de recreación histórica KuanUm!, decoración de rúas, cine de romanos (peplums), e moitas sorpresas mais.
O noso pasado nos persigue... deixemos que nos colla.

El equipo KuanUm! quiere agradecer de todo corazón la amabilidad, entrega, y sobre todo, ILUSIÓN, puesta por todo el equipo de la organización y nuestros colaboradores. A todos: Anxo, Valtierra, Pilar, Sonia, Clementia Máxima, Petronia y Lucina nuestro abrazo y consideración. A los participantes en los talleres, ¡GRACIAS! por vuestra acogida. ¡Hasta siempre!. El atardecer en la ría fue el colofón perfecto para unos días inolvidables.

1 comentario:

  1. Acabamos de estar en vuestros talleres gastronómicos de Vicvs Romanorum y queremos agradeceros la acogida, el cariño con el que hacéis vuestro trabajo y el enorme descubrimiento que ha supuesto para nosotros. Ya tenemos las sales en aceite ;-). ¡Hasta el año próximo!
    Tina y Sera

    ResponderEliminar

¡Comparte tus ideas!